نگار...

نگار...

نگار؟؟؟

 گاهی وقتا زمونه همه حواسشو جمع میکنه تا ببینه تو چی و دوست داری تا همونو ازت بگیره...

کاش نفهمه من چقدر "دوستت دارم"!!!

 

ازم نگرفتت که...ولی جدامون کرد...ولی همیشه پیشمی...اینجا توی قلبم...

دوست دارم.



نظرات شما عزیزان:

ghazale0066
ساعت13:08---18 بهمن 1391
از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست


غمدیده ترین عابر این خاک منم من

جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست


در خانه ام آواز سکوت است ، خدایا

مانند کویری که در آن قافله ای نیست


می خواستم از درد بگوییم ولی افسوس

در دسترس هیچکسی حوصله ای نیست


شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد

هرچند از این ذهن پریشان گله ای نیست




Mohsen
ساعت10:49---17 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:4 ] [ تنهاصبور ] [ ]